Net als recensent Stuif heb ik Amjad gezien. Hij gooide vijf tomaten en schreef een vernietigende tekst: “hysterisch, schyzofreen, de slechtste kunst denkbaar” etc. Tsja. Als je midden in een rij zit en niet weg kunt glippen, ben je veroordeeld tot 1,5 uur moderne dans ;-). Sorry: ik vond de voorstelling echt betoverend mooi, dynamisch, met interessante muziek en een spannend toneelbeeld. La la la heeft me verlost van mijn fobie voor spitzen, pas de deux en stervende zwanen. Natuurlijk: je hoeft het niet mooi te vinden. In de aankondiging staat dat iemand die een romatisch Zwanenmeer verwacht, bedrogen uitkomt. En zo is het ook. Maar zelfs als de stijl van een uitvoering me niet aanstaat, kan ik toch nog waardering opbrengen voor de prestatie van de uitvoerenden. Voor een traditionele, gave Notenkraker kun je al honderd jaar bij HNB terecht. Omdat er altijd wat te wensen overblijft, geef ik La la la vier Moosen.
Net als recensent Stuif heb ik Amjad gezien. Hij gooide vijf tomaten en schreef een vernietigende tekst: “hysterisch, schyzofreen, de slechtste kunst denkbaar” etc. Tsja. Als je midden in een rij zit en niet weg kunt glippen, ben je veroordeeld tot 1,5 uur moderne dans ;-). Sorry: ik vond de voorstelling echt betoverend mooi, dynamisch, met interessante muziek en een spannend toneelbeeld. La la la heeft me verlost van mijn fobie voor spitzen, pas de deux en stervende zwanen. Natuurlijk: je hoeft het niet mooi te vinden. In de aankondiging staat dat iemand die een romatisch Zwanenmeer verwacht, bedrogen uitkomt. En zo is het ook. Maar zelfs als de stijl van een uitvoering me niet aanstaat, kan ik toch nog waardering opbrengen voor de prestatie van de uitvoerenden. Voor een traditionele, gave Notenkraker kun je al honderd jaar bij HNB terecht. Omdat er altijd wat te wensen overblijft, geef ik La la la vier Moosen.