SJONGE JONGE, ‘s nachts na het werken op de boulevard, naar huis fietsend met een vriendin, heb ik het de hele terugweg gehad over hoe leuk en mooi ik deze voorstelling wel niet vond!
Ik vind dat ik denk dat een hoop bezoekers te snel hebben gedacht van: ‘wat is dit nou weer, waar slaat dit op?’.
Dan vraag ik me af, hebben zij wel goed hun oren en ogen opengedaan en ook opengehouden? wisten ze eigenlijk wel precies hoe het er vroeger aan toe is gegaan in Den Bosch? Als je er niets van weet van te voren snap ik best dat je denkt van: ‘WAAROM IN HEMELSNAAM RENT DAT MEISJE MET DIE KRULLEN MET KAARSEN ROND?’ Och, wat heb ik toch een mooie en goedbedachte dingen gezien! Die muziek maakte het top, ik hang het plaatje van maria met de bloempotten in mn kamer!
Ongelooflijk slordig. Geen aandacht aan details of afwerking
geen samenhang, grof. Alleen de muzikanten: VIRTUOOS.
Een dieptepunt van wat ik ooit mocht zien en beluisteren op de Boulevard.
Opnieuw weer naar de Lunactics omdat ik het zo’n waanzinnig sympathieke club vind . Maar helaas: ondanks mooie vondsten en treffende beelden werd het maar niet iets meer dan dat. Het komt ondanks de belofte alsmaar niet waar het zijn moet. het gewei voor de sympathie , de twee tomaten omdat ik opnieuw teleurgesteld ben.
Deze voorstelling is dus echt WEL leuk… al die mensen die er een hele hoop tomaten voor geven hebben de voorstelling dus duidelijk NIET gesnapt.
Ik vind het heel knap hoe ze in zo’n ‘korte’tijd toch zo’n goeie produktie neer kunnen zetten, en tsja als iedereen altijd maar spektakel verwacht is dat moeilijk waar te maken. Deze voorstelling is duidelijk voor wat ‘INTELLECTUELER’ publiek bedoelt.
Wat een negatieve reacties! Daar ga ik even tegenin ZONDER tomaten! Het lijkt wel of iedereen met een totaal verkeerde verwachting naar de voorstelling is gaan kijken. Tsja als je denkt: “Lunatics = veel water en vuur” of “historische lokatie = een compleet geschiedkundig kloppend verhaal” dan kom je bedrogen uit… Maar denk je dan niet erg in hokjes? Hoe dan ook; ik vond het unieke voorstelling. Mede doordat deze met minimale middelen tot stand is gebracht. Een eigen, humoristische interpretatie van een historisch verhaal op een prachtlokatie.
Een volstrekt over het paard getilde voorstelling: elementen die rechtstreeks gepikt zijn van de Dogtroep (man kom uit oliedrum; raar mannetje op een raar karretje), sketches die geen enkele samenhang met elkaar vertonen, langdradige uitspinsels van dansgehuppel. Vooral veel egotripperij. Kortom zonde van de mooie locatie en zonde van het geld