Het Parool, De Volkskrant,en Trouw hebben een advertentie voor de voorstelling ‘Adel Blank’, een voorstelling van De Trust en De Mexicaanse Hond, geweigerd. De advertentie had de vorm van een rouwannonce voor Adel Blank, met bovenaan een stijlvol kruisje en onderaan de tekst “Naar de hel met je!”. Eerder kregen vaste Trust-bezoekers een brief thuisgestuurd van een notarissenkantoor, waarin de geadresseerde op de hoogte werden gesteld van de nalatenschap van Adel Blank. De campagnes voor voorstellingen van De Trust worden gemaakt door het reclamebureau BBDO Business Communications. Per voorstelling gaat het bureau in gesprek met de regisseur, een acteur en de mensen van de publiciteit. Jan Ottenhof van BBDO: “Vervolgens maken we mood boards, waarin we een gevoel verbeelden uit het stuk. Wat wij doen is eigenlijk: het dramatiseren van het stuk. Niet op het toneel, maar in de echte wereld. Een toneelstuk is een inhoudelijk product.” (Parool, 18/3/99)
zie ook: Publiciteitsstunt Trust valt slecht