Cabaretier Theo Maassen wond zich zodanig op over een reclamestoet van het telecombedrijf Priority door de binnenstad van Eindhoven, dat hij zich niet meer kon beheersen. Hij kreeg een sterke aandrang om de reclame-actie “te verkloten” en probeerde stekkers eruit te trekken, bracht de Hitler-groet en haalde zijn piemel uit zijn broek. Maassen zei na afloop zich vooral te storen aan het feit dat negenjarige meisjes in sexy badpakjes werden ingezet en dat de reclameleuzen “wel nazi-propaganda leken.” De politie moest de razende cabaretier verwijderen en Maassen bracht drie uur in de cel door. De organisatie van de stoet is not amused en heeft een officiĆ«le aanklacht ingediend wegens “het brengen van de Hitlergroet”, “het laten zien van zijn kloten” en het “vernielen van enkele vlaggetjes”. Volgens zijn impresario heeft Maassen geen spijt van zijn protest, hoewel de manier waarop hij die toonde wellicht niet zo handig is geweest. “Maar hij is nu eenmaal een impulsief mannetje.” (Volkskrant, 25/6/99)